Friday, June 3, 2011

dengan ini saya ingin memperkenalkan.


kenalkan lah percayalahh. lalala. *nyanyi* haha.
ouh kenal kan semua. bakal IR Maddah Bazilah.
okey meja sebelah tu sebok je nak pandang2 senyum kat kteorang kan?
haha. report sir main hp dalam lab. *padahal aku tangkap gambar pun pakai hp.*

sebelum nak kira Resistance berapa ada dalam setiap complete circuit.
kita kena kira berapa resisitance ada dalam hidung kita.
*sila jangan ditiru dilab anda, atau mungkin anda akan disound oleh Lecturer anda atau abg yang jaga lab. * HAHA!

perkenalkan lab partner aku.
miss madda. ehee.
sengal kita hanya kita boleh rasa. LOL.

tade keje sebenarnya.
enjoy yaww.
thanks madda,
bertahan dengan kerenah aku.
haha. sila cakap aku sweet cepat?
haha

6 comments:

  1. korang means?
    kita orang sweet ke?
    rasa macam ninja hamimo je sweet. HAHA

    ReplyDelete
  2. thank you mimooo!.
    so sweet la you!! ini lab partner saya yg sengal mcm saya ;)
    nnti next lab kite tiru results org lain ehh!hahaha ;D

    ReplyDelete
  3. sama sama madda.
    haha.
    weh, yg tiru2 tu diaaammm.
    aduhh kantoii. haha

    ReplyDelete
  4. hahah., kene karen lak idong tu kang xD

    ReplyDelete
  5. hahaha.

    p/s: off power supply dlu. nanti mmg kne nahass takde lab partner. HAHA

    ReplyDelete