Sunday, January 2, 2011

Happy Birthday


birthday girl.
nama dia Lisma Amir.
tanggal 02.01.2011 umur dia da meningkat.
papepun, umur hanya no.
takda hal la.

kembar si Laura *cte indon tu* hehe
dah berpunya yaww.
sem ni dia housemate gua.
dia sangat pembersih.pengemas.
pengemar air Blue mineral + Spritzer hijau.

paling best dia adalah pendengar yang sangat best.
pape cerita, aku suka cerita kat dia.
pastu aku suka gila kacau dia. haha
dan dia mmg sweet ngan aku.
pernah aku cakap rasa nak makan macam coklat kan.
esok tu dia bagi. teharu. nak nanges golek2. ;')
chilies pleasee. tak pun tgi. takpun fullhouse.
ahaahaa.

anyway, aku nak buat ucapan khas sikit
good luck tau.
jaga nawi leklok.haha.
aku sayang kau.
*sweet kan*
wekk :P

Happy New Year


photographer : Efi Fathy

i like this photo so much!
:)

Tumpahnya Darahku, do listen to this poem. i love it a lot! :D

Friday, December 31, 2010

hermm


kalau ada rezeki kita jupa.
jangan terlalu cepat buat konklusi sendiri.
sebab semua berlaku ada sebab.
jaga diri di negeri orang.
belajar betul-betul.

senyum selalu.

imissyou

Thursday, December 30, 2010

Harimau Malaya



*biar lambat pun asal selamat*

TAHNIAH MALAYSIA. cayalah!

kan time tgk bola kat tv. kan ada yang coner segala tu en. kan ada temasuk potograper potograper kannnn. perghhh lens diaaa wa cakap luuu. mengancam duniaaaaa!!! tu je la wa nak cte. haha.

tapi gempak kot tgk bola ngan orang kampung! emoooooo abessss. mmg mengancam murni. siap jiran yang jauh-jauh cakap. "wey, kteorg dengan kot korang jerit semalam time kat bilik.." "wey,aku kat parking motor leh dengar korang sume jerit." wauuuwauuu maluuu naaa. hahahaa.



satu kampung kau. ni bila gabung kampung girls ngan kampung boys.
awww. haha

ni semua bakal-bakal harimau malaya.

Monday, December 27, 2010

percubaan kedua. :D



ku panjat bersama-sama abg tripod utk dapatkan gambar-gambar ini.
:D

by the way check this out okey. bila kami ke rantai

IMISSYOU.
ye aku mmg gedik dan mengadaa yaw.

Saturday, December 25, 2010

rindu.

mama,ayah dan nenek.
i miss you guys so much!
ayah, nak balikkkkkkkkkkkkk!! :'(



raya 2010.

Tuesday, December 21, 2010

qequizan!


terima kasih :)


perasaan nak update belog membuak buak haaa kau. tapi apakan daya. quiz ada dua bhai. so tu je la nak cakap.
muahahaha.

nak ambik ni satu buat makan ngan nasi bujang. :P


EMAS bhai :P
(nantikan episode seterusnya )