Sunday, January 9, 2011

Supermanku.

semakin hari semakin tua.
tapi dimata aku.
superman aku tetap muda.
gagah berkasa.
bagai badang kalahkan naga.

supermanku,
garang bagaikan singa.
harimau boleh dikalahkan.
tapi kasihnya.
sayangnya untuk kami.
tiada tandingannya.
tak terbalas oleh harta berjuta-juta.

supermanku,
aku tak pernah bersuara rindu.
tapi aku sangat rindu akan mu superman.
aku rindu dengan pelukan mu.
gurauan mu. masakan mu terutamanya.
aku rindu.
rindu untuk dimarah.
rindu untuk dipujuk.
rindu supermanku.

supermanku.
genap hari ini
tanggal 9 Januari 2011
umurmu meningkat lagi.
Alhamdulillah,
Supermanku masih lagi berkuasa.

supermanku.
Aku sayang kan mu sangat.
Aku sentiasa mendoakan kesejahteraanmu.
mendoakan mu.
sampai kapan pun.
sampai bila bila.
hanya mu supermanku.



Supermanku bersama teman wanita kesayangannya.


kami bersama Superman tercinta.
Happy Birthday Ayah.

dah hampir 2 bulan tak ketemu ayah.
orang rindu ayah sesangat.
tadi pagi call ayah.
aku tanya ayah nak hadiah apa.
jawabnya.
ayah nak kejayaan anak-anak ayah.
:')
i LOVE YOU AYAH!

8 comments:

  1. anak uncle tolong jawab.
    thanks sesumpah. :D

    ReplyDelete
  2. terima kasih ye kak moh. :D
    nak cheesee cake.
    muahahaha

    ReplyDelete
  3. pakcik jangan risau ye, hamim lompat dah makin tinggi. semoga dirahmati :)

    ReplyDelete
  4. Like, like. Itu tulisan anda create sendiri ka? Bijak jugak kalau anda tulis sendiri. Lepas ni bole join AKAR la kot.

    Woot!

    ReplyDelete
  5. senget : amin. tapi sedikit kecewa dgn TEST DE aritu. sebab terbakar dalam dewan lagi. :'(

    ReplyDelete
  6. kakak : haruslah tulis sendiri. apa barang nak ciplak2.
    masuk rantai? pastu compose lagu sendiri. nanti uplod youtube. pastu masuk AJL. saya lah juara. :D kannn?

    ReplyDelete