Wednesday, May 25, 2011

matahari

setiap dingin pagi. aku setia menanti kau muncul. muncul dari celah celah bukit,pokok. bagaikan baru bangun tidur yang lena. senyum pada aku. senyum yang perkukuhkan hari hari aku. yang becerita. kuatkan jiwa. hadir untuk aku. matahari. terharu.

saat kau mahu rehat. aku setia tunggu sampai pandangan akhir dari tingkap aku. aku akan rindu kau. matahari.apa mungkin esok aku terbangun lambat. mungkin aku dah tak dapat senyuman tawa mu lagi? apa esok hujan. bagaikan kau tak kuat nak bagi aku senyuman. apa esok aku sudah tidak lagi mampu tunggu kau di tingkap seperti hari hari aku nantikan. apa hari ini hari terakhir aku tengok kau senyum?

matahari. ya aku selalu mengeluh bila panas terik. tapi aku selalu rindu. rindu tetibe kau redub. seperti kau merajuk. merajuk saat aku merungut panas. matahari si comel. hari hari aku perhatikan kau. walaupun tak setiap masa aku dapat rakam kau. tapi kau terindah. :)


layan projek rabak Fynn Jamal guna headphone.
sumpah terbaik!

saat matahari nak keluar. saat aku tunggu. aku rindu.

saat dia nak berehat. saat aku akan nantikan sampai gelap. saat aku akan mencari. menanti.
saat rindu akan bermula.

quiz quiz quiz.
busy.
kalah pm. *bajet gila*
haha.



4 comments:

  1. subhanallah...matahari.cantik.
    mentariii-menerangi :)

    p/s : mim,artis sungguh mg ni.dalam engineering ade hideous art ;)

    ReplyDelete
  2. sungguh hebat kuasa Allah. :)

    p/s : uishh. xdop la artis sgt. paka bedal kokse jah tu. haha.

    ReplyDelete
  3. mateary missing you more and more. :PP

    ReplyDelete