Sunday, September 5, 2010

oversea.

semalam dating berdua je ngah ayah. mama tamau ikut meh. saya g oversea kejap. hehe. best wo!
first g rantau panjang dulu. usha jersy efi kudin mahukan. harga perhh. nak raya terus naik. atoyaii. tapi da usha lagi satu kedai ada baju2 yg efi mahukan. alang2 tu aku nak angkat satu.

masuk siam tu. aku gne pasport so banyak kerenah sikit la. time kat Thailand. kne jupa polis ke kastam entah. cop cop pasport tu. siap kne bayar dua hengget. tp ayah la setel sume. mmg salu ayah je handle. wa tatau pape. sebab ayah salu sgt g sana. so askar pon senyumm je jupe ayah! CAYA okey!!

g bazar ramadhan kat sana. perhhh lauk pauk dia pelik2. nak beli tp cam takut tak best! btw, tu kawasan org islam ogeyh. kueh mueh dia pon beraneka. anehhh. air-air pon. yogurt ape entah. macam2. heeee

yg part paling best, penjual mercun ckp THAI sama wa. duhh. paham habess haaa. saya warganegara Malaysia dan tak paham bahasa siam loghh. kelakar kot. last2 ayah layan. beli la mercun sikit2 nak buat onar malam raya nanti!! cayaaaa!

nak balik tu kan. ayah lalu jalan mana entah. ada cam kedai la kot. entah. banyak baju2. seluar2. kasut2. patung2. pastu ternampak kasut kuning!! cayaaa ouhh. ayah ckp nanti lepas raya beli!! yeyyy! bialah tak ori pon. kesahh haaa. baik beli yg 30hengget dari beli yang 200hengget kannn? bahahaa.

yeyy!! saya suka ke oversea!!!!

bahaha

No comments:

Post a Comment