Saturday, October 23, 2010

final.



MATB113.

mampu menanges.
bersedih dan menyesal.
apa daya.
carry mark macam HAA.
tawakal je.

sebut pasal teori Darla.
aura aku keluar pada 1st question lagi.
bukan terjun. terbang terus ke lot10 makan.
hanya aku terkial-kial mencari jawapan yang tak pasti.

:(

sorry ayah. mama.

METB113.

kau pun sama.
aku siap buat falsampah baru lagi kot.
aku baca.
aku tak faham. aku tak hafal.
tadi aku bedal.


ni hasil aku jawab metb113!

apa nak jadi?
haa?
berubah lah kau mim!

nak kat bawah je ke.
nak orang pandang kau macam sampah?
haa?

menyesal-menyesal.
apa perubahan?

:'(

4 comments:

  1. xpe time rumah kite dah cantek kang kite berubah la.study tiap2 mlm nyer sayang

    ReplyDelete
  2. bella: yeahh aura aku menjerit sebab aku takleee jawabb. :( sian aura aku!! terjun tersangkut kat tangga!

    ReplyDelete
  3. lismaaa:kte stdy betul2. jgn main2. kne buktikann okey!! chayok2!!! love you sayang!!!

    ReplyDelete