Saturday, August 13, 2011

untuk semua.



isnin aku bakal meratah thermodynamics yang tiga jam kredit itu.
bersama juga Islamic Studies petang isnin yang dua jam kredit.
selasa juga ada santapan untuk aku.
20.8.2011 dan 21.8.2011 juga ada jamuan bulan puasa untuk aku.

aku akan hadiri semua. aku pohon dipermudahkan segala urusan.
aku mintak sedikit jasa baik yang baca blog ini.
agar doakan aku. supaya segala majlis ini aku dapat lakukan sebagus mungkin.

aku juga mintak dari sepuluh jari tangan kaki mintak ampun kalau pernah buat kalian makan hati.
calar jiwa dengan kata-kata aku. ayat aku.
ampun.

kepada semua yang bakal hadapi setiap kehidupan.
aku sertakan selamat, semoga segala dilalui dengan ketenangan dari Allah.



13.OGOS
Selamat hari lahir Nenek.
i love you. <3



2 comments:

  1. amin!! moga Allah permudahkan urusan awk bila jwb final nnt hamim :) insyaALLAH..

    ReplyDelete
  2. amin.
    semoga Allah permudahkan segala urusan final kita nanti Asiah. :)

    terima kasih awk. :D

    ReplyDelete