Friday, February 22, 2013

bila rasa mahu becerita

hey, aku pernah gagal ? kau tahu ? aku pernah duduk sebawah yang rasa terhina. bukan sekali. tapi TIGA. dan aku pernah ada penyesalan sambung dalam bidang kejuruteraan. tapi Allah sayang aku. setiap jatuh aku. dan aku masih disini meneruskan tahun terakhir untuk bidang kejuruteraan. terima kasih Allah. sedetik sesaat semasa, ketika, semua ada hikmah sebab. yang adanya kita tahu. adanya tersirat mahu tersurat.

jadi bagi mereka tengah jatuh, atau jatuh. putus asa tu adalah sepatutnya tidak wujud. sumpah!

dan, terima kasih ma ayah mok kakak dan keluarga. yang tak pernah putus berdoa dan bagi semangat.

semoga kita semua berjaya. InsyaAllah.

*maaf untuk tatabahasa, atau kotakasa, atau penyusunan ayat yang salah kerna aku sedang terbang*

No comments:

Post a Comment