Monday, November 8, 2010

cacapopo

hehe. rasa nak buat karangan la pulok. hakhak. lopek betul. ada ke yang baca belog ini eh? i mean yg tak follow. yang tak kenal ke. ada ke yang baca belog ini bila i update en en? ada ke yang faham apa i merepek sume en. haihh. kalau ada. terima kasih yeee semua. pembaca belog falsampahamim ini. teharu tau nyah. rasa nak nanges golek-golek awww. :')

pastukan. i nak mintak maaf la ye. kalau i punye tulisan buruk. eh eh. bukan. kalau i punye kata kata yang entah apa apa itu ada menguris hati yang kecil anda semua. ada terkasar bahasa. atau ada yang terkena kat kepala ke. maaf ye. saya tulis. catat. reka sume nye berkaitan dengan hidup saya. bukan hidup orang lain. jadi mintak ampun banyak-banyak.

mana tahu nanti belog ini dah takkan diupdate ke. hape ke. kita tak tahu kan masa akan datang apa yang berlaku.
mohon sangat maaf. pastu kan kan.

i nak ngaku la. i rindu kakak i sangat laa. kak sorry kalau dik ada buat kak terasa. sorry sangat. miss you so much! i nak ngaku lagi. i rindu gler amawiya,syahira dan nik nadiah. gila punye rindu! i rindu encik S. pastu nak ngaku lagi. i rindu future housemate i. M1050- i tak sabar nak deco rumah. pastu lagi. i rindu orang kampung. geng2 tangkap gmbr sunset sume. i rindu geng2 shutters. i rindu ex-schoolmate i. i rindu ex-matricmate i. i rindu sume la. :'( (yang mana tertesebut pun i rindu tau)

p/s: arini mood entah lopek sangat en. nak touching. nak rindu. nak sume. bulan nak datang kot. HAHAHA

:)))

terima kasih Allah. i love you Allah dengan semua kurniaan. nikmat hidup. Alhamdulillah. :D


No comments:

Post a Comment