Thursday, December 9, 2010

the climb

ain't about how fast i get there
ain't about what's waiting on the other side.
its the climb.
*sila nyanyi penuh feel*



woowww. aku dah sampai puncak broga.
cehh. hebat tak? *yang tahu cerita sebenar diam*
HAHAHA

dimana gambar kegemilangan puncak broga. terselit cerita cerita indah manis gula. akhirnya. si tembam hamimo berjaya sampai puncak. walau puncak pertama saja. bak kata Syafiqjay semua ini pengalaman.
ehem ehem. pengalaman yang aku tak akan lupakan. dan akan tegelak bila ingat balik kenangan mendaki broga besama 7 saudara dan seorang saudari yang sangat sweet. :)


disaat aku tersemput-semput nak memanjat bukit broga ni. mereka tak tinggal kan aku seorang pun. tunggu je aku. selama mana aku rehat. duduk. mereka tetap tunggu. bagi semangat. "mim sikit je lagi mim. mana semangat nak naik broga mim" semangat dari Efi Fathy. terus semangat. walaupun slow lambat macam siput. diorang tetap tak tinggal aku. sweet kan? heeee.pastu rabiha pun sweet jugak bagi air aku minum sebab macam tak larat nak naik atas en. sweeet! pastu siap ada orang cakap. best nye dia ada pengiring. jeles la tu kan? memang patut jeles la. sebab aku ada kawan kawan yang sweet gila wey!

dah berapa kali aku suruh diorang naik atas aku naik slow-slow nanti. diorang tetap tanak. sweet lagi kan? haaa. diorang cakap. sama-sama datang. sama sama la naik. lagi sweet. serius teharu. rasa nak nanges golek2 terus kot time tu jugak. pastu sampai la dekat buai yang sheikh muszaphar ngan isteri dia tu. aku rehat lama gila. lepak2 dengan danial. danial teman aku. sweet kan? *repetition sweet mmg banyak utk post kali ini* pastu aku macam pitam-pitam. pastu g la duduk kat batu ngan nenek-nenek atuk-atuk yang sama2 tak larat nak naik puncak. eceh. rehat-rehat. tetiba semangat nak naik puncak datang.

apa lagi. aku ambik keputusan nak mendaki. nak jupa dengan mereka-mereka kat atas. ouh lupa. alan pun sweet dia bawakan beg camera aku. baik kan? :D pastu jupa la diorang kat puncak pertama. aku tak da la nak g puncak puncak yang lain. semput bhai! haha. jom usha gambar jom.

photographer untuk gambar-gambar di bawah ini yelah campur-campur.

enjoy. :)

ramai kan manusia manusia naik beroga. gogagoga!


broga memang terkenal dengan lalang kan? haaa tudiaaa.

ni lah Efi kudin. haha.

ni Syafiqjay. senyum je dapat ikan besar tu!


jjejaka jejaka yang mendaki bukit broga yeaah!!!
yang sweet sweet!!
:P

ni alan. style laa alan ni. woowoot!!


ni ashwan. ash ash, tgk canon dpt menghasilkan gmbr ni.
nikon ade???
haha. saje cari gaduh!! haha

cakkkk. broga i love you!!! aah hamim comelkan?? HAHA


maaflah biha,boboy,hariz dan danial.
gmbr anda xda dlm camera sy.
sorry.
saya nak g broga lagi!!!




10 comments:

  1. buaian tu bukan kuku besi buatkan..??untuk angkasawan kite kan..;)

    ReplyDelete
  2. sape yang buat tak tahu.
    tapi mmg untuk angkasawan kita pun.
    woowoot.
    hehe

    ReplyDelete
  3. apa yang pelik nyaaa? comel apa?
    jeles la tu. HAHAHA

    ReplyDelete
  4. beby! seem enjoy ur life :)
    bile ntah nk smpay broga :P

    ReplyDelete
  5. heeee.
    jomm laaa ke brogaaa.
    jomm.
    ajak satu F1P1!!
    mesti best kan?

    ReplyDelete
  6. eh kau. betul la.
    kali ni nak bawa korang2 lak.
    baru best,
    haha

    ReplyDelete
  7. orytee. no hal la.
    nanti kte g ngan family2 kita lak sana!
    awk la balik malaysia cepat! HAHA

    ReplyDelete