Friday, December 3, 2010

istana M1-05-0_


kami berempat telah diijab kabul kan. HAHAHA. ayat nak gempak je en. di kala pagi yang sepoi sepoi bahasa korea ni. aku sengsonrang di meja study di istana M1-05-0_. jadi nak kenal kan warga-warga emas yang menetap di istana ini. memperkenal kan. jeng jeng jeng.

Yuhanis Shazlini James

ada gaya gaya ouh my gucci tak yaaaww??

Noraini Baharudin

aku pun tak tahu kau peminat spain upenye eh. HAHAHA.


Lisma Amir

bole jadi model nih!! weeewooot!

dah kenal semua warga warga emas istana aku? yawww. cool kan? jangan pandang kami sebelah mata.
istana kami tengah renovate skit ni. cehceh. istana paling hot pulak kann??
gambar kehotan istana kami belum bole uplod lagi. subab nye. tengah renovate yaww.
so agak besepah sepah la skit kan. sabau sabau.
istana paling syok yaww!!

pastu nak jemput la sesapa dok kampung murni ni. tak kira la murni satu murni dua murni tiga sekali pun.
nak jemput join kelab baling selipar yaww.

ada berani nak join?
sini datang yaww.

peringatan
kalau sesapa nampak aku lalai.
lalai dengan benda tak berfaedah.
tegur aku.
nasihat aku.
kerana aku masih memerlukan teguran.
untuk bangun keatas.
terima kasih kawan.
terima kasih teman.
semoga Allah memberkati kita.
:D


2 comments: