Monday, April 18, 2011

aku pernah.

tolong sangat. jangan ada mengalah dalam diri. aku pernah tersungkur luka. tapi sebab kau kuatkan aku. semangat yang kau bagi. ayat-ayat naikkan ghairah aku pada belajar tak pernah luntur. setiap kali aku rasa terbeliak sedih. aku resah. aku keciwa. aku sentiasa meluahkan pada kau. sebab kau akan bagi kata-kata buat aku gunakan otak akal yang diberi bukan perasaan. terima kasih.

jadi hari ini. aku tak nak tengok kau sakit seperti aku tersungkur berdarah. aku nak dukung kau. naik ketempat yang damai untuk kita. yang tenang. kalau ada orang cakap macam-macam. bagi aku muka dia. biar aku set masa dan tempat. kau jangan pernah mengeluh. jangan. aku akan selalu ada untuk kau. aku sayang kau.



kau jaga aku.
aku jaga kau.
aku akan selalu ingat.

sekarang aku mahu kau senyum sampai nampak hijau hijau hijauuuuuu.. :D

No comments:

Post a Comment