Thursday, April 28, 2011

yeaahaaa

lagi beberapa hari aku bakal menghadapi sem baru. aku berharap sangat. dapat rumah sama dengan apa yang dirangcang. yeahh. rindu gila gelagak-gelagak ZOZO. haha. tgk gelagat kat twitter. macam tu witter kte punye nak begossip. ahaa.

yeahh. aku nak cari semangat. semangat sem baru. dalam otak planing dah bemacam. tapi jgn leh diam. haha. budak2 kampung kalau hangpa baca. nanti kita nak buat meeting skit. dtg la rumah aku tau. jap jap. dpt ke tak rumah tatau. mintak mintak mintak dapat. amin. :')


jangan terlalu berharap dengan manusia.
kelak kekecewaan yang kita rasa.
berharaplah dengan Allah.
sesungguhnya Allah tak pernah menghampakan hamba-Nya.

aku undur diri.
aku penat.
thanks for everything.



kecian miss. telindung dek faiz. haha
seriusly. i miss you guys much!

2 comments: