Tuesday, December 27, 2011

apa anda buat pada penghujung tahun 2011?

bila nak final ke. nak test ke. nak siapkan project ke. kerajinan update blog sangat memberangsangkan. kagum lelaju uols. haha

pada 31 Disember 2011. aku bakal akhiri tahun 2011 dengan menjawab peperiksaan Numerical Methods For Engineers. subject yang kena buat project mega tetaskan telur. jawab exam guna 3 calculator. haa. gittew uols.


ni pulak kena jawab sebelum final. korang nak try. try lah tau? chayok2.
yang mana dpt soalan sama dgn aku jgn buat.
mintak je jawapan dgn aku. ngehhh. haha


aku orang ke seratus lima okay? sangat tak membanggakan okay kedudukan itu.
haha. tapi tu ikut kelajuan kita jawab computerized ni.
orang lain dah jawab minggu lepas.
aku nak final baru nak jawab. ngehhh.

nampak tak 3 calculator? haa. tu bukan tipu okay.
aku kira dan kira. tummtapp. salahhhh. sedih.
setelah meminta bantuan housemate aku yg asyik dpt seratus dlm setiap test.
jeng jeng. dia dpt jawapan sama dgn aku.
conclusion dia. jawapan lecturer aku salah. hekhek

semua tengah high buat NUMEC!
berebut-rebut calculator.

kalau doctor tak boleh hidup tanpa stetoskop.
engineer tak boleh hidup tanpa calculator.
ahli kimia tak boleh hidup tanpa bahan kimia?
tak gittew?

hekhek. byeee.

6 comments:

  1. tahniah hamim !

    love you xoxoxoooo

    ReplyDelete
  2. rase cm pena tgk gmba tetakkn telor tu kt fb! da mnetas lom??

    ReplyDelete
  3. bella : thank youuuu. love you more. xoxoxoxo

    ReplyDelete
  4. chuu : yess. dah menetas dahhh. tp kita punya tak menetas. yang housemate punya menetas. haha tp semua dah mati.

    ReplyDelete
  5. tetaskn telor apo?? buek le telor cicak msti senang hahaha

    ReplyDelete
  6. telur puyuhh. 4 ekor menetas. tapi semua setel. hidup paling lama 2 hari. kesian kan.

    aah kan telur cicak telur lipas mesti senang. awatleeee cek tak tepikiaqqqqq.
    haha

    ReplyDelete