Thursday, December 1, 2011

saat dikelas TOM.



bila saja ke kelas lambat 15 minit dan duduk belakang sekali sebelah jejaka jejaka yang lambat ke kelas jugak. dlm kelas TOM. hanya saya seorang perempuan melayu. dan jumlah perempuan kelas itu 4 orang.

al-kisah. seorang kawan aku, Lan baru saja lepas pembedahan keluarkan besi di dada kerana ada beberapa sebab. dan lagi seorang kawan aku Imam tangan dia juga turut berbesi. maka konklusi yang boleh dibuat. mereka adalah iron man. HAHA!

saat Lan menceritakan kesakitan itu. lutut aku pasti rasa goyah. macam getar lutut orang cakap. macam ngiluuu jugak la. jadi aku cerita dekat Uzair teman sekelas yg duduk sebelah aku. dan aku cakap kat dia sebab itu aku tak jadi DOCTOR! HAHAHAHA.

berlagakkan. bio pun dapat C. ada hati nak jadi DOCTOR? NGAHAHA.

sekian.

* TOM : THEORY OF MACHINE.
mesti korang ingat tom and jerry kan? tahuu dah.

perhiasan sahaja. macam aku seorang saja gadis melayu dalam kelas. HAHA



No comments:

Post a Comment