Thursday, September 8, 2011

kemah keming.

air nyor!

colek.

aku orang Kelantan. ramai orang akan tanya (orang negeri lain la) mana aku lepak. sebab Kelantan tak ada wayang. tak ada mall besar-besar macam di negeri negeri mewah sana. tapi bagi kami anak jati Kelantan. ada saja idea kami nak melepak. jangan risau pasal lepak lah. tempat pilihan kami ialah. Pantai. kau adaaaaaa? ada je kalau orang rumah dia sebelah pantai. LOL. kami pun ada je KBMALL. best je lepak. walaupun huyun hayan bola bowling je. cukup je lepak.

tapi bukan pasal lepak aku nak cerita sebenarnya. pasal minum air kelapa dan makan colek seafood. OH sedap gila. lepak pukul 2 balik kul 5. angin pantai. perggghhh. sedap. borak-borak pulak dengan kawan-kawan yang 24/7 gelak. itulah lepak yang berkualiti babe! tayah nak mall mahal2 lepak minum starbucks. coffee bean segala. ni barang original dari pokok. rm2.50 seBIJIK. colek pulak ikut kau pilih nak makan apa la kan. tetibe aku borak pasal lepak pulak kan.

dah tamat habis. aku akan melancong negara jiran kejap. ayah aku dpt jemputan. aku tumpang dua kaki.

*senggih*

rajin sekarang aku taip macam assignment MASB!


4 comments: