Sunday, March 27, 2011

amboi hot sangat ke belon tu ?

macam malas nak beceloteh panjang. jom ah kte tgk hot ke tak belon tu tau!











pe cer? hot tak belon tu? haha. al kisah. aku, dua ketul cozen aku. kekda and kekwan bgn pagi-pagi semangat meninggi yaww. nak g tgk hot air ballon yaww. pergi2 nak g tang doremon. pokok dan etc. tetibe en., dia bungkus doremon dan kawan-kawan. aku dah pelik. adakah belon doremon tu pecah? adakah???? HAHAHA.

ghupa ghupanyaaa. waktu rehat. PFFFFFTTTTTTT. kan? haahaa.

by the way, thanks to both my beloved cousin sudi bawa saya jalan-jalan sebelum final. hakahak. (sekarang satu paper je lagi.) DOAKAN YANG TERBAIK TAU!

tak sabar nak balik kelantan. NOKTAH!

okey bye!

7 comments:

  1. best tgk belon2 besar via tv..nop g jauh tlajok..
    ado hop doraemon tu..aloh chomell weh mim :)
    p/s : goood luck final :)

    ReplyDelete
  2. tu laaaa. aku xdam hok doremon dan kawan2. lg best kalu hok tu. haha.

    ouh thankss yaww wa!

    start sem baru doh eh sep mu?

    ReplyDelete
  3. alahaiiiii acapp! lupaaa haaaa nak ajak.
    tahun depan la eh? haahaa

    ReplyDelete
  4. ak short sem jah ni mim..ngaji 2 bln..pas smbung long sem balik..
    cuti lamo ko pahni..

    ReplyDelete
  5. aku cuti sebule jah.
    pahtu aku start sem pjg terus.
    kiro xdop sem pendek la sep aku.
    cuti pun xdop laa.
    sobsss

    ReplyDelete