Monday, March 14, 2011

tolong baca semua orang.

tanggal 21 Mac 2011. aku bakal menduduki peperiksaan akhir untuk sem 2. jadi aku mohon duapuluh jari tangan dan kaki mohon maaf atas segala kesalahan. kengumpatan. kemengataan. kegossipan. kesakitan hati. keterasaan hati. mohon mohon mohon maaf. kalau masih lagi terasa. ayuh. jupe aku. terangkan segalan terasa sakit guris luka atas pebuatan. mulut. gaya dan sewaktu dengannya. tolong aku mohon. jangan biarkan semua ini membelenggu aku dikala aku dimedan perang. nanti aku gelisah gelabah. minta sangat ye.

kepada semua rakan rakan yang bakal berperang aku ucapkan selamat maju jaya. ayuh kita berjuang hingga titisan darah terakhir. ayuh! terutamanya worang worang kampung tersayang. cikgu yang dikasihi jugak. untuk jejaka idaman jugak. HAHA. dan warga warga uniten yang lain. semoga kita dapat menjawab segala persoalan yang lecturer terhebat bagi. jangan pernah tinggal kosong.

selamat maju dan terus maju untuk diri sendiri jugak! buktikan kau ninja yang tak mudah tewas mimo! buktikan!

Ya Allah, permudahkanlah segala urusan kami. tenangkanlah hati kami semasa berhadapan dengan apa apa dugaan sekali pun. kuatkanlah kami Ya Allah. Lindungilah kami dari apa apa bencana sekali pun. Amin amin. amin.


12 comments:

  1. kamu jugak bellos.
    good luck!!
    aja aja fighting! :D

    ReplyDelete
  2. break both legs babe!

    all the besttttttt :)

    ReplyDelete
  3. hehe. thanks miss jendoolah!!

    i will try to break whole body! heeeee.

    missyou la atie!

    ReplyDelete
  4. "untuk jejaka idaman?" ahem hehe ,maaf jugak mim ,gud luck !

    ReplyDelete
  5. maju static untuk ninja hamim. caiyokcaiyok! aha

    ReplyDelete
  6. abg IM :euishh nampak je kan kau mam. haha. sama sama maaf eh. gud luck jugak mam. :D

    ReplyDelete
  7. dib : heee. thanks adib. mmg kena bermaju skit statics. takut!!
    aja aja fighting!! :D

    ReplyDelete
  8. berjuang!.good luck budak2 kampung.
    jagan kedekut ilmu.
    klo dpt ilmu tu,share2 la ngn kiteorg.tak rugi pn. ;) pahala bertambah2.

    good luck ninja!. :)

    ReplyDelete
  9. yeah yeah budak budak kampung good luck yawwww.
    jagan pun boleh madda. hahaha.

    ilmu jgn kedekut. tak rugi kot share malah banyak lg kelebihan kan?

    good luck jugak maddabazillah. zozo

    ReplyDelete
  10. heee. woaaaarghhhh.

    good luck jugak paeh!! :D

    ReplyDelete