Friday, March 25, 2011

shasha (holah holah)



NURHAMIM AHAMAD (yelah yelah)

kau dah deactivate fesbuk yea? :D
yelah yelah
bagus laah
focus final
yelah yelah
aku rindu kau lahh
:D
tapi takde lah rindu sangat
jumpa je jugak
rumah tengok seberang tingkap je
haha
tapi untuk kau
aku kesiankan kau


yelah yelah
aku buat satu post


yelah
aku rindu kau laah
wahai nurhamim ahamad yang tak berapa nak betul. :D
btw, kucing bawah ni macam kau kan? :D



nak tengok blog beliau??
klik ninja hamimo
gambar2 yg dia tangkap lawa taauu? dia ada canon ball dslr. :D




disebabkan blog dak EZZATUL AISYAH private.
dengan semangatnya aku copy paste nak bg sume org baca.
hahaha.

dan kucing tu sangat macam dia kannn?
:P
HAHAHA


4 comments:

  1. awhhh, i am soo touche feely. :DDD
    KUCING TU MCM KAU LAAAAH

    ReplyDelete
  2. lisma : mmg macam yg part sape? aku ke sha? HAHAHHAHA

    ReplyDelete
  3. asha : am very the sweet one en en?? HAHAHA. mesti kau rasa cam nak nanges golek golek kan? hahaha.

    dannnn. kucing tu mcm kau kot. cube tgk betul betul cu tgk cu tgk. HAHAHA

    ReplyDelete