Saturday, March 26, 2011

dengan cara ini. hubungan kita dengan kakak finance makin akrab.

bangun bangun pagi. nak online kan. tetibe meter bebunyi. adoyai. rasanya minggu lepas baru topup kak oiiii. muka mamai2 pergi la cek meter en. HOMAIIIII. 00000000.70? 70sen? mak aiiiii. kena pergi topup ni hoiiii. begitu kisah diaaaaaa.


tadaaaaaa. meter kesayangan kami semuaaaaaaaaaaaa.
nampak tak logo uniten? cun en? hakhakhak

dah tadi cek meter 70sen. bek topup jap ag.
nak update blog pun tak boleh. haha. kang mandi dalam gelap.
cuakkk. cuaak.

minimum nak topup RM20 okey? topup RM3 ada tak? ala macam celcom maxis happy digi.
takdeee okey takdeeee.

haa tgk la nak cukupkan RM2O. korek habes tabung tabung bentuk katak. gajah sume.

yeahhh. da bayar meter.
nak topup tu. akak akan tanya. nak topup berapa?
RM20. pastu aku tanya la. kalau topup RM10 bole ke kak.
tak boleh dik. minimum RM2O.
(aku da tau sebenarnya. kaata nak merapatkan hubungan. kena la bertegur saapaa kan.) pffttt.



jadi jom kita topup.
aku teruja nak topup. selalunya housemate aku buat.
kali ni aku buat. yeahh yeahh.

ada cara-cara dia tau.
cara dia lain sedikit je dari korang topup handphone gores2 tu.
tp dia apply benda sama. HAHA
tapi malas nak type cara meter. HAHAHA.


sumber gambar : handphone tercinta.
happy reading yaww.

pastu satu ag aku nak cte. kalau kte cam tetibe kearah admin en.
nanti terserempak ngan kawan-kawan en.
weh mim, mana?
errr. bayorr meter jap.
konfem, konfem
diorang gelak besar.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


10 comments:

  1. HAHAHA..budus..haish..meter oh meter..

    ReplyDelete
  2. HAHAHAAHA. nanti kau boleh la ngorat akak finance pulak. muahaha

    ReplyDelete
  3. tak besh..nak ngorat akak kat registrar..lagi cun..HAHAHAHAHA!!

    ReplyDelete
  4. ahaaa. yg free hair tu eh? yg ckp "sopan" gilaaa nak mati? HAHAHA

    ReplyDelete
  5. tak ah..yang pakai tudung muka comel tu..HAHAHA..yang free hair tu cam haram bg pree pun tak mau..ngeh..HAHAHAHAHA...

    ReplyDelete
  6. ada ke yang comel anaz oiii??? pffttt. HAHAHAHA.

    ReplyDelete
  7. jumi : hahaha. tertarik la ni ngan tajuk aku?? HAHA

    ReplyDelete
  8. ekelehhh.. ni pon sampai nak suh i bce blog. :P

    ReplyDelete
  9. ishhh. tadi tak faham pasal meter. tu yg cek swoh bacaq.

    issshhhhhh. :P

    ReplyDelete