Wednesday, March 23, 2011

Differential Equations.

tajuk tu adalah subject aku ambik sem ni. fuhhhh, fuhhh. tu bukan mengeluh nafas lega. sama sekali bukan. menjawab DE bagaikan nak dipinang orang. nervous. takut. dengan dewan yang time biasa tu tak sejuk. jawab DE je bagai dekat kutub utara. masa 2jam setengah. bagaikan 15minit.

sekarang aku beserah kepada Allah. tawakal.


study DE sambil layan lagu-lagu. tadi tengah jawab exam teringat jugak dekat lagu aku dengar. haha.

setelah kita usaha InsyaAllah.
kita dapat hasilnya.
:)

get well soon ayah.
i miss you so much ayah.
take care.
I HEART YOU AYAH SO DAMN MUCH!


6 comments:

  1. insyaAllah.
    kalau nak A?
    camne?
    hehe

    ReplyDelete
  2. nak A tuh .. kena tepuk dada tanya dah penuh ilmu (DE) ke blom. hahaha..

    kalau jam kedit blom cecah 30 jam pertama still boleh repeat lagi subject tuh .. even kalau dah dpt B ..

    p/s :: aku lulus syukur gilak.. siap leh bnazar lagi. =D

    ReplyDelete
  3. kalau dpt B takde nye nak repeat dah. hahaha.

    doakan laaa aku dpt okey jugakkk yeeee. :D

    ReplyDelete